آموزش پایه هفتم،هشتم و نهم

بلاگ آموزشی پایه های متوسطه

آموزش پایه هفتم،هشتم و نهم

بلاگ آموزشی پایه های متوسطه

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

سراسر کشور

حجم فایل:

1.59MG

عضویت در کانال آموزشی پایه هفتم،هشتم و نهم


موافقین ۱ مخالفین ۰ 96/04/10

نظرات  (۲)

1402/10/29

ساعت 16

دیگه من موندم با کلی کم کاری و گوه کاری

وضع افتضاح الان

تا امروز روزی پنج ساعت درس خوندم

از حالا به بعد از صبح تا شب آخر زورم رو باید بزنم

این تنها کاریه که ازم برمیاد

آخر زور من همون زور جابره

12 13. ساعت

انجامش که دادم 

بالای کوه

وقتی این بارسنگین خالی شد

غروب رو تماشا میکنم

درحالی که دنیا رو جای بهتری کردم حتی یه ذره

 

کارم رو باید انجام بدم می‌دونی به چه قیمتی؟

-همه چیز

12 Esfand 02 ، 19:17 فردا 13 اسفند 1402

This is my quest to follow that star
No matter how hopeless, no matter how far
To fight for the right without question or pause
To be willing to march into hell for a heavenly cause

And I know if I'll only be true to this glorious quest
That my heart will lie peaceful and calm
When I'm laid to my rest

702h

1500h

 

همین از فردا 54 روز تا اردیبهشته 115 روز تا تیره همون روزی 13 ساعت که جابر میخوند نه کمتر نه بیشتر 

 

 

از این چیزی که بهش تبدیل شدم متنفرم 

منو با خوبیام بیاد بیار

میخوام این دو ماه و چهار ماه باعث بشه به هر قیمتی که شده خودم رو درست کنم 

با همین روزی 13 ساعت دیگه مهم نیست چی بشه 

مهم نیست چقدر بد رفتم

اهمیتی نداره چقدر آسیب دیدم

فردا 13 اسفنده و من میخوام برگردم یکبار برای همیشه

مگه چقدر قراره زندکی کنم

 

 

یه روز اینو میخونی و حالت خوبه انشاالله همه جیز سره جاشه مگه نه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی